Perşembe, Mayıs 15, 2008

Uykuya dalis

Web günceme daha önce yazmadım. O yüzden şimdi duyurayım: 5 hafta kadar önce (7 Nisanda) çocuğumuz doğdu. Adını Özgür Emin koyduk, fakat hala nüfusta kaydını yaptırmadık. Aslında bu web sayfasını daha çok teknik konularla ilgili doldurmak istiyordum. Kişisel anılarımı başka bir yere koysam belki daha uygun olur diye düşünüyordum, fakat ne yapacağıma dair tam da bir karara varamadım.

Birden çok web güncesi olunca, hepsinin bakımı ayrı bir güçlük olacak. Zaten birden çok web güncem var, fakat bazılarının adreslerini ben bile bilmiyorum. Bu arada bu web güncemin adresinden de çok memnun değilim, değiştirmeyi planlıyorum.
Neyse, ana konumuza dönelim. Ne kadar gevezelik yapıyorum :)
Tontişimizin (bebekten bahsediyorum) en ilginç yönlerinden biri uyuyakalma şekli. Uyutmak için, kucağıma alıp, salonda defalarca tur atıyorum. Gezmeye başlarken gözleri faltaşı gibi açıkken, birkaç turun ardından göz kapakları yarıya iniyor. Bir iki tur daha attım mı, gözlerini zorlukla açık tutabiliyor. Sonra kendisi farkına bile varmadan, uyku alemine giriyor.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah bağışlasın, Allah analı babalı büyütsün.